Een baan op De Bron?

De Bron is een protestants christelijke basisschool in Wezep. De school telt ruim 180 kinderen en 20 leerkrachten. De Bron heeft een nieuw schoolgebouw in een huiselijke sfeer. Ons onderwijs staat voor: opbrengstbewust, uitdagend, zelfstandig, verantwoordelijk en samen. We bouwen samen aan een school waarin leerlingen en leerkrachten actief betrokken zijn en via eigen inbreng tot optimale ontwikkeling komen.

CBS De Bron maakt deel uit van Stichting Cambium. Cambium verzorgt onderwijs op zeven christelijke basisscholen. Deze bevinden zich in de plaatsen Heerde, Veessen, Hattem en Wezep en bieden onderdak aan ongeveer 1450 leerlingen. Binnen deze scholen werken ongeveer 150 medewerkers, in verschillende functies en verantwoordelijkheden.

Wij zoeken een collega die:

• bewust kiest voor het Protestants Christelijk Onderwijs
  • de kinderen ontdekkend kan laten leren
  • met een nieuwsgierige, onderzoekende houding onderwijs vorm geeft
  • het leuk vindt om samen te werken in een lerend team
  • bovenal hart heeft voor kinderen

Taken groepsleerkracht:

• voorbereiden, aanbieden en evalueren van onderwijs aan een groep leerlingen in de bovenbouw
  • zorgdragen voor een inzichtelijk en kwalitatief goede leerlingenzorg  en opbrengstgericht  werken
  • onderhouden van contacten met ouders, collega’s en externen
  • bijdragen aan de ontwikkeling van de school

Wij bieden